Praca

Ogólnopolskie Centrum Medyczne praca

Ogólnopolskie Centrum Medyczne to jedna z najbardziej rozpoznawalnych placówek medycznych. Centrum swoje usługi świadczy od wielu lat na terenie całej Polski i cieszy się ogromnym zaufaniem wśród pacjentów. Placówka nieustannie rozwija się , dlatego też istnieje potrzeba zwiększenia zespołu OCM, aby obsługa Pacjentów utrzymała się na jak najwyższym poziomie.

Ogólnopolskie Centrum Medyczne poszukuje pracowników na następujące stanowiska:

Przedstawiciel Handlowy – osoba zatrudniona na tym stanowisku ma następujące zadania:

Sprzedaż pakietów medycznych, kompleksowe doradztwo oraz spotkania handlowe z potencjalnymi partnerami. Przedstawiciel handlowy ma także za zadanie prezentowanie oferowanych usług, nawiązywanie jak najlepszych relacji z klientem i przedstawianie pozytywnego wizerunku firmy.

praca centrum medyczne

Firma oferuje: zadowalające warunki finansowe, po upływie dwumiesięcznego okresu próbnego propozycja umowy o pracę. Poza tym firma zapewnia narzędzia pracy : laptop i telefon, oraz szkolenia, które są prowadzone przez doświadczonych trenerów.

Wymagania: Doświadczenie na stanowisku sprzedaży lub obsługi klienta jest mile widziane, dyspozycyjność również do podróży służbowych, zdolność do pracy zespołowej i pracy pod presją czasu, kultura osobista.

Pracownik Biura Obsługi Klienta do obowiązków zatrudnionej osoby należy:

obsługa telefonicznej linii przychodzącej, nawiązywanie stałej współpracy z partnerami Centrum, kontrola korespondencji przychodzącej i wychodzącej, umawianie wizyt i badań dla pacjentów Centrum. Bieżące zajmowanie się dokumentacją oraz ich archiwizacją

Firma oferuje: pracę w przyjaznej atmosferze z młodym zespołem w firmie wciąż rozwijającej się i posiadającej dobrą markę na rynku placówek medycznych, atrakcyjne zarobki oraz pakiet szkoleń rozwojowych prowadzonych przez profesjonalnych trenerów.

Wymagania stawiane przez firmę: Zdolność wykorzystywania pakietu Office programów Word, Excel, Outlook, Power Point, motywacja do pracy, wysoka kultura osobista, dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków, umiejętność pracy zespołowej, zdolność do negocjacji jest mile widziana.

Trener sprzedaży ma za zadanie:

szkolenie i coaching telefonicznych służb sprzedaży, identyfikacja potrzeb szkoleniowych, udział w tworzeniu i wprowadzaniu standardów sprzedaży oraz opracowanie materiałów szkoleniowych, efektywne wprowadzanie projektów i rekomendacja kolejnych działań.

Oferta firmy: praca przy innowacyjnym projekcie sprzedażowym, możliwość rozwoju zawodowego, poparcie w wprowadzaniu nowych rozwiązań, nieograniczanie samodzielnego działania sprzyjającego interesom firmy, niezbędne narzędzia do wykonywania pracy.

Wymagania firmy: wykształcenie wyższe, doświadczenie w pracy trenera w sferze sprzedaży zwłaszcza w prowadzeniu szkoleń dla pracowników zajmujących się sprzedażą, dobra znajomość technik negocjacji, sprzedaży i obsługi klienta, zdolności interpersonalne na wysokim poziomie, umiejętność w organizowaniu czasu pracy, gotowość do częstych wyjazdów służbowych.

praca w centrum medyczne

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *